Opći uvjeti

OPĆI UVJETI WEB STRANICE WWW.HOUSING.HR

 

DEFINICIJA POJMOVA

Definicija pojmova: korisnik, kupac, izvođač, naručitelj, član/ovi NLT-a, sudionik.
Korisnik web stranice www.housing.hr postaje svatko tko se registrira na web stranici s korisničkim imenom, lozinkom, adresom, telefonskim brojem i adresom elektroničke pošte.


Korisnik web stranice: 
•  Fizička osoba koja nastupa u svoje osobno ime ili kao zaposlenik tvrtke koja nastupa kao klijent
•  Kupac/platitelj/naručitelj je korisnik web stranice ponuđača koji se prijavio na neki od tečajeva ili naručio bilo koju drugu uslugu izvođača. 
•  Naručiteljtvrtka koja je naručitelj usluga izvođača ili potpisnik NLT ugovora, s namjerom da njezini zaposlenici koriste usluge izvođača.  
•  Član NLT-a – fizičke osobe koje su naručile NLT individualnu pretplatu ili zaposlenici pravne osobe koji su sklopili NLT XS, XXS, S ili korporativnu pretplatu.  

Organizacija/poduzeće/pravna osoba je tvrtka čiji su zaposlenici korisnici web stranice www.housing.hr i usluga poduzeća Housing d.o.o., (u daljnjem tekstu »Housing« ili izvođač).  


Polaznik je svaki korisnik (platitelj ili član NLT-a) koji sudjeluje u edukaciji ili koristi neku od ostalih usluga izvođača (u daljnjem tekstu  kandidat).


Drugi izrazi i kratice:
NLT – sistem obrazovanja »no limit training« izvođača. 
IT – informacijske tehnologije. 

 

UVJETI POSLOVANJA


Opći uvjeti web stranice www.housing.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača NN 19/22, na snazi od 28.05.2022.,Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27.4.2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka, Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka NN 42/18, na snazi od 25.05.2018., Zakonom o elektroničkim komunikacijama NN 76/22, na snazi od 12.07.2022., Direktivom 2005/29/EZ o nepoštenim poslovnim praksama i Zakonom o obveznim odnosima NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21, na snazi od 01.01.2022. Odredbe ovih zakona primjenjuju se supsidijarno na sva pitanja koja stranke nisu međusobno riješile.

Internet stranicom www.housing.hr (u daljnjem tekstu također "internet stranica") upravlja tvrtka Housing d.o.o., (u daljnjem tekstu »Housing«) Zaharova 7, 10000 Zagreb, matični broj: 1629999, OIB: 47751746113, koja je ujedno i pružatelj usluga e-obrazovanja (u daljnjem tekstu izvođač/prodavatelj/Housing).

Podaci o pružatelju/izvođaču, koji moraju biti dani u skladu s važećim zakonodavstvom:


HOUSING d.o.o. tvrtka za edukaciju i savjetovanje, Zagreb | Matični broj: 1629999
Osnovni podatci o subjektu
Status subjekta: Bez postupka
Datum upisa subjekta u sudski registar 15.4.2002.
Matični broj: 1629999
OIB: 47751746113
Vložna številka 11564200
Tvrtka HOUSING d.o.o. tvrtka za edukaciju i savjetovanje, Zagreb
Skraćeno tvrtka HOUSING d.o.o., Zagreb
Sjedište: Zagreb 
Adresa tvrtke: Zaharova 7, 10 000 Zagreb
Pravno organizacijski oblik: Društvo s ograničenom odgovornosti d.o.o.
Temeljni kapital: 40.000,00 kuna / 5.308,91 euro (fiksni tečaj konverzije 7,5345)

Opći uvjeti poslovanja određuju rad web stranice www.housing.hr, prava i obveze korisnika te uređuju poslovni odnos između izvođača i korisnika/pretplatnika/kupca.

Opći uvjeti uređuju sve odnose među sudionicima, neovisno o načinu i mjestu provedbe usluge. Korisnik je vezan općim uvjetima koji vrijede u trenutku narudžbe (predaje narudžbe u sustav pretplate). Korisnik je prilikom predaje narudžbe, za sklapanje NLT pretplate,  svaki put posebno upozoren na opće uvjete poslovanja, s kojima se mora složiti za potvrdu narudžbe.

Izvršitelj može, u skladu s važećim zakonskim propisima, svojom poslovnom politikom i pravilima NLT sustava, promijeniti Opće uvjete poslovanja, o čemu pisanim putem obavijesti naručitelja. 

 

VRSTE KORISNIKA


Registracijom na web stranici osoba postaje korisnik www.housing.hr. Korisnik tada dobiva korisničko ime, koje je isto kao i njegova email adresa, te lozinku koju sam izabere. Korisnik je dužan na web stranici dati potpune i vjerodostojne osobne podatke.

U slučaju sklapanja ili vezanja na NLT pretplatnički odnos, korisnik postaje i pretplatnik odn. član NLT-a.

Ukoliko u bilo kojem trenutku korisnik želi zamijeniti/promijeniti email adresu (s kojom se registrirao) u sustavu, mora poslati zahtjev na info@housing.hr. Promjena e-mail adrese izvršit će se u roku od 7 radnih dana, o čemu će korisnik biti obaviješten putem e-maila. Ako član NLT-a zaposlen kod klijenta zatraži promjenu adrese e-pošte, administrator ugovora na strani klijenta mora zatražiti promjenu.
 

DOSTUPNOST INFORMACIJA

Izvršitelj se obvezuje korisniku i prije nego što se obveže ugovorom ili ponudom dati sljedeće podatke:

•    podatke o poduzeću Housing (ime i sjedište poduzeća, matični broj),
•    kontaktne podatke, koji korisniku omogućavaju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon),
•    bitne značajke objavljenih usluga,
•    datume ili rokove izvršenja usluga,
•    način plaćanja i izvršenje usluga, 
•    vremenska valjanost ponude, 
•   rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjete za odustanak (opis prava na odustanak sukladno čl. 48. Zakona o zaštiti potrošača; u slučajevima kada potrošač nema pravo na odustanak sukladno čl. 46. Zakona o zaštiti potrošača
, o tome se izričito obavještava),                 
•    objašnjenje postupka reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike. 

 

 USLUGE IZVOĐAČA


Izvođač svojim korisnicima pruža sve usluge definirane općim uvjetima. Izvođač će uvijek nastojati korisnicima ponuditi najbolje korisničko iskustvo. Izvođač ne odgovara korisniku za nefunkcioniranje ili lošije funkcioniranje usluga ukoliko su iste posljedica čimbenika na koje on nema utjecaja (prekid internetske veze korisnika, nefunkcioniranje računala,...).


Rad, pružanje usluga, odnosno samog sadržaja/usluge i njihove cijene jamči Izvođač, koji izdaje opće uvjete korištenja usluga, cjenike, rješava reklamacije i druge postupke s korisnicima usluga. Korištenje i opseg usluga ovisi o tehničkim uvjetima na strani korisnika i na strani izvođača. Sigurnost korištenja usluga osigurava se na strani izvođača odgovarajućim tehničkim rješenjima, pravilima, procesima, općim uvjetima te ugovorom sklopljenim između korisnika i izvođača. Osiguravanje sigurne upotrebe na strani korisnika je u njegovoj domeni i ni na koji način ne obvezuje izvođača na odgovornost.


Korisnik ne stječe vlasništvo, autorska ni srodna prava na sadržaju koji korisnicima nudi Housing d.o.o. ili pružatelji sadržaja/usluga/roba ili drugi ugovorni partneri izvođača. Izvođač ni u kojem slučaju nije odgovoran za bilo kakve zahtjeve trećih osoba zbog povreda korisnika, čime krše imovinska, autorska, srodna i druga prava usluga koje pružaju ugovorni partneri Izvođača putem web stranice www.housing.hr.
 

Prilikom pristupa aplikacijama na portalima vanjskih pružatelja usluga, izvođač ne odgovara za sigurnost podataka koji se razmjenjuju između poslužitelja, zbog omogućavanja pristupa vanjskim aplikacijama. Izvođač ne jamči zaštitu privatnosti podataka koji se prenose putem interneta i poslužitelja nad kojima nema kontrolu, ne odgovara za zaštitu korisničkih datoteka koje su pohranjene na poslužiteljima koji nisu pod kontrolom i upravljanjem Izvođača, nije odgovoran za upade u korisnički terminal ili softver, te nije odgovoran za zlouporabu online i elektroničkih komunikacijskih usluga od strane trećih osoba.

 

Prilikom korištenja internetskih i elektroničkih komunikacijskih usluga, korisnik je uvijek dužan koristiti svjetsku mrežu u skladu s pravilima etičkog ponašanja i u skladu s važećim propisima. Korisnik ne smije e-poštom slati velike količine podataka koji dovode do uskraćivanja usluge (tzv. DDOS napadi), ne smije se lažno predstavljati, ne smije ismijavati, vrijeđati, poticati bilo kakav oblik netolerancije (vjerske, spolne, rasne, političke itd.).

 

PONUDA USLUGA I PRAVO SUDJELOVANJA U OBRAZOVANJU


Zbog prirode i sadržaja poslovanja, ponuda usluga na www.housing.hr ažurira se i mijenja često i brzo.
 

Izvođač nudi niz različitih IT i drugih tečajeva koji se održavaju u učionicama, online ili u obje kombinacije. Za ovo područje izvođač nudi i pretplatničke pakete odnosno NLT (no limit training) pretplate koje mogu sklopiti fizičke ili pravne osobe. O sklopljenoj pretplati korisnik je obaviješten putem e-maila koji je koristio prilikom registracije.
 

U slučaju pravovremene registracije, svaki korisnik ima pravo sudjelovati u bilo kojoj potvrđenoj edukaciji, događaju, konferenciji, radionici i sl., koji su oglašeni na web stranici izvođača, kao platitelj ili kao član NLT-a, osim ako nije drugačije navedeno i opisano u ovom aktu ili na web stranici izvođača.
 

Broj edukacija koje član NLT-a može pohađati tijekom trajanja godišnje članarine nije ograničen.

Uz NLT korporativnu pretplatu, broj zaposlenika koji se mogu prijaviti i sudjelovati u određenoj edukaciji ograničen je na maksimalno dva mjesta za svaku tvrtku.

Uz NLT XS i S pretplatu, broj zaposlenika koji se mogu prijaviti i sudjelovati u određenom treningu ograničen je na maksimalno jedno mjesto za svaku tvrtku.
 

Plaćanje usluge korisniku ne jamči da dobije specificiran sadržaj. Sukreira skup sadržaja tako da komunicira željene sadržaje (prijava među zainteresiranima ili prijava na oglašene treninge). Izvođač se ne obvezuje pružiti korisniku sav željeni sadržaj. U slučaju jednog ili više neimplementiranih sadržaja, to ne znači neispunjavanje obveza prema korisniku ili mogućnost podnošenja reklamacije, podnošenja prigovora ili bilo koje druge aktivnosti koja bi upućivala na nedovoljno, neadekvatno ili nekvalitetno obavljanje usluga izvođača.


PRIJAVA / ODJAVA NA OBRAZOVANJE


Izvođač je dužan obavijestiti korisnike o promjenama termina treninga i ostalih aktivnosti. Navedene promjene objavljuju se na web stranici, a prijavljeni polaznici obavještavaju se putem e-maila.


Prijava na obrazovanje odvija se elektronički preko web stranice izvođača, putem e-mail adrese info@housing.hr ili putem e-mail adrese zaposlenika u području marketinga. Prijave su moguće do popunjavanja mjesta, a prethodne rezervacije nisu moguće. Sustav funkcionira na način da pravo sudjelovanja imaju korisnici koji se prvi prijave do popunjavanja mjesta. Kada se mjesta popune, web stranica izvođača više ne dozvoljava prijave. U slučaju značajno većeg interesa za pojedine edukacije od oglašenih mjesta, izvođač će najaviti dodatne termine za pojedine edukacije.


Odjava bez posljedica moguća je najkasnije 14 (četrnaest) dana prije početka edukacije i odvija se putem online sučelja. U slučaju kasnijih odjava, nakon dvije takve odjave, korisnik NLT sustava biti će upozoren na kršenje pravila odjave iz obrazovanja na koje je prijavljen, a korisnik koji nije u NLT sustavu dužan je platiti puni iznos tečaja. U slučaju trećeg ponavljanja nepravodobnog otkazivanja, izvođač može korisniku NLT-a privremeno ograničiti pristup edukacijama ili ga staviti na zadnje mjesto za mogućnost prijave na edukacije, a na iste se može prijaviti samo ako mjesta nisu popunjena. Kazna može trajati do 6 mjeseci. Ukoliko član NLT sustava ne pohađa edukaciju za koju je prijavljen, dužan je platiti iznos/vrijednost edukacijske literature.
 

Ukoliko osoba koja se prijavi kao platitelj ne dođe na tečaj ili otkaže pohađanje manje od 14 dana prije početka tečaja, dužna je uplatiti iznos/vrijednost cjelokupnog tečaja koji je objavljen na web stranici izvođača www.housing.hr.

Za ERP edukacije (SAP i Microsoft Dynamics) prijava je obvezujuća i konačna, u slučaju odjave zadržavamo pravo naplate pune vrijednosti edukacije.

 

UVJETI IZVEDBE OBRAZOVANJA 


Tvrtka Housing nudi obrazovanja u obliku tečajeva koji se odvijaju uživo u učionici ili online.

Obrazovanja u učionici održavaju se u obrazovnom centru Housing Co., koji se nalazi na adresi Verovškova 55a, 1000 Ljubljana, Slovenija ili u obrazovnom centru Housing d.o.o., Zaharova 7, 10 000 Zagreb, Republika Hrvatska.

Edukacije se održavaju i putem online platforme Citrix GoToWebinar, koja omogućuje prijenos slike ekrana, koja može uključivati ​​slajdove, demonstraciju rada softvera, reprodukciju videa, fotografija i sl., prijenos glasa i video slike predavača. Online platforma također omogućuje dijeljenje materijala u obliku datoteka i online razgovora.

Pojedinačno obrazovanje provodi se prema odgovarajućem broju prijavljenih osoba. Minimalan broj prijava potrebnih za provođenje edukacije je 6, iznimno izvođač može izvesti edukaciju i s manjim brojem prijavljenih, ali to nije dužan.

 

TEHNIČKI UVJETI I STANDARDI


Za nesmetano i primjereno korištenje usluga potrebni su tehnički uvjeti i standardi na strani korisnika i izvođača.

Izvođač ima zajamčene sve relevantne uvjete i standarde, kako bi usluge mogao obavljati kvalitetno, nesmetano, bez većih problema i zastoja. Izvođenje svakog tečaja uvjetovano je specifikacijama proizvođača softvera i tehničkim zahtjevima. Izvođač se obvezuje da će o tim posebnim zahtjevima obavijestiti polaznike u razumnom roku prije početka edukacije.

U izvođačevom edukacijskom centru nalaze se 4 učionice s najsuvremenijom tehničkom opremom, koja osigurava kvalitetnu i sa zahtjevima usklađenu izvedbu svih ponuđenih edukacija.

Za neometano i primjereno korištenje online usluga, sudioniku je potrebno snažno, moderno osobno ili prijenosno računalo s bilo kojim operativnim sustavom (Windows, MacOS, Linux...), moderniji pametni telefon ili drugi mobilni uređaj s najnovijom verzijom Android ili iOS operativnim sustavom (sustav ne radi na pametnim satovima), pristup internetu odgovarajuće brzine, zvučnici za prijenos zvuka, ako koristite osobno računalo. Na računalu mora biti instalirana ažurirana verzija web preglednika Chrome ili Firefox. Ne preporučamo korištenje bilo kojeg drugog preglednika.

Ispitni prostor


Izvođač nudi klijentima i mogućnost polaganja ispita za stjecanje različitih međunarodnih certifikata. U tu svrhu sklopio je poslovno partnerstvo s pružateljem tih usluga Pearson VUE. Sukladno ugovoru o suradnji, definirana su pravila i postupci prijave i polaganja ispita, koje korisnici ovih usluga mogu provjeriti i upoznati se s njima na web stranici Pearson VUE koja pruža uslugu. Izvođač je u ovom slučaju samo posrednik koji nudi infrastrukturu za realizaciju ovih usluga.

Ispiti se izvode u suvremeno opremljenim i klimatiziranim učionicama, gdje su kandidati pod nadzorom kamere, koja prenosi sliku i zvuk. Na taj način osigurava se sigurnost polaganja pojedinih ispita/certifikacija, što je osnovni uvjet za dokazivanje vjerodostojnosti znanja i pravednosti rezultata ispita. Pri prijavi ispita, prijemu kandidata, vođenju postupka, polaganju ispita i predaji rezultata slijedimo stroge standarde Pearson VUE, koji su jedinstveni za sve njihove centre. Kandidat može prijaviti ispit izravno kod davatelja usluge ili kod izvođača.
 

INFRASTRUKTURA I KUĆNI RED 


U prostoru u kojem se odvija obrazovni proces, izvođač obrazovanja raspolaže odgovarajućim infrastrukturnim resursima koji omogućavaju kvalitetno izvođenje usluga.

U pauzama izvođač osigurava polaznicima odgovarajući prostor te pristup piću i grickalicama. Tijekom cjelodnevnih edukacija izvođač osigurava dovoljno dugu pauzu kako bi polaznici imali dovoljno vremena za topli obrok. Uz prethodni dogovor izvođač može organizirati i pristup toplom obroku.


Tijekom pružanja obrazovnih usluga, izvođač očekuje od polaznika koji dolaze, prisustvuju ili izlaze iz obrazovnog centra da se ponašaju poslovno korektno i ne ometaju obrazovni proces. Od polaznika se očekuje da se prema opremi, resursima i infrastrukturi koju dobiju na privremeno korištenje, tijekom obrazovnog procesa, ponašaju kao dobar i pažljiv upravitelj.


Tijekom obrazovnog procesa članovi mogu boraviti u učionici koja je namijenjena izvođenju programa za koji su prijavljeni te u prostorijama koje dijele polaznici edukacijeČlanovima nije dopušten boravak u učionicama u kojima se ne odvija program koji su članovi prijavili ili u prostorijama koje nisu namijenjene za nastavni proces.

 

KVALITETA (KVALITETA PREDAVAČA, OBRAZOVNIH USLUGA, STANDARDI, KOJI ODREĐUJU KVALITETU IZVOĐENJA USLUGA)


Okvirni standardi kvalitete koje tvrtka Housing nudi korisnicima definirani su ovim aktom i odnose se na postojeće i buduće sadržaje obrazovanja. Detaljnije, kvaliteta je definirana internim pravilima, procesima, procedurama, aktima i drugim aktivnostima koje nisu informacije od javnog značaja ili dostupne korisnicima.


Izvođač jamči korisnicima da različitim aktivnostima i alatima koje koristi za postizanje planirane i željene kvalitete uvijek pruža ekvivalentnu razinu usluge u pogledu sadržaja, načina izvedbe, kvalitete materijala, prikladnosti u odnosu na naziv edukacije i opis na stranicama Housing.hr. Budući da se usluge obrazovanja provode uživo te se prilagođavaju i osmišljavaju također uz pomoć korisnika u okviru interakcije između njih i predavača, tako se pri svakom tečaju pojave određene osobitosti, specifični pristupi, komunikacija, način prezentiranja gradiva, druge aktivnosti u obrazovnom procesu, koje su specifične za to obrazovanje, ali nisu čimbenici u definiciji provedene kvalitete. 

Čimbenici, koji određuju odgovarajuću kvalitetu su:
•    Usklađenost sadržaja tečaja s onim, koji se oglašava na internetu, 
•    Odgovarajuća količina i sadržaj prerađenog gradiva, 

•    Sadržaj koji je predmet edukacije prezentiran je i dan na način da ga polaznici razumiju i mogu lako usvojiti ili koristiti znanje 
•   Čist, jasan, uredan način prezentiranja gradiva, koji je strukturiran i upotpunjen prozirnim folijama ili vježbama koje se izvode.
•   Usluga se izvodi u obećanom roku, vremenskom rasponu i na način koji je obećan prilikom objave termina edukacije. 

Standardi, kojima se teži pri kvaliteti izvedbe obrazovanja:
•    Tehnološko savršenstvo kroz visokokvalitetnu platformu za prijenos videa, zvuka i ostalih elemenata u obrazovnom procesu,
•    Možnost dvosmerne komunikacije med udeleženci in predavatelji ter asistenti med izvajanjem izobraževanj,
•    Brezhibno delovanje spletne platforme Housing.si,
•    Orodja in pripomočki pri uporabi na spletni strani Housing.si ali v izobraževalnem centru Housing, ki uporabniku omogočajo kakovostno izkušnjo izbire           željenih izobraževanj, sledenju in kontroli svojega izobraževalnega procesa ter komunikaciji z Housing.si preko različnih komunikacijskih kanalov.


U tvrtci Housing za potrebe organizacije i izvedbe tečajeva doneseni su interni pravilnici i organizacijske upute u kojima su jasno definirane upute u svim fazama izvedbe edukacija, s kojima su upoznati zaposlenici, predavači i polaznici tečajeva, i to:
•    Organizacijske upute o pripremi izvedbe tečaja (tehnički i prostorni kapaciteti, najava tečaja, narudžba-potvrda izvođenja tečaja,           priprema tečaja, izvedba i sljedivost, završetak tečaja)        
•    Organizacijska uputa o pripremi računalne opreme (priprema učionice - računala za tečaj) 
•    Organizacijske upute o naručivanju literature (portali, na kojima naručujemo knjige/online materijal za pristup: e-knjige), kontakt osobe, rok dostave literature i način plaćanja)         
•    Organizacijske upute o radu predavača i asistenata (dogovori sa stranim/domaćim predavačima, urednost predavača, dolazak na radno mjesto, priprema učionice, prijem polaznika, izvođenje predavanja, zaključivanje tečaja, izvješća nakon predavanja).    

 

ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI 


Korisnik s narudžbom usluge ne dobiva garanciju niti druga jamstva za apsolutnu pouzdanost usluge izvođača. U slučaju eventualnog nefunkcioniranja ili lošeg rada aplikacija usluge, izvođač će (zajedno s ugovornim partnerima) uložiti sve napore kako bi otklonio nedostatke koji otežavaju funkcionalan i optimalan rad usluge, i to u najkraćem mogućem roku. Izvođač će se pobrinuti da naručitelj usluge u svakom slučaju i uvijek dobije očekivanu i naručenu uslugu. Ako to nije moguće, koristit će se reklamacijskim postupkom. Housing.hr također nije odgovoran za bilo kakve dodatne troškove nastale praćenjem tečaja (prijenos mobilnih podataka, roaming i sl.).

Izvođač zadržava pravo izmjene sadržaja obrazovanja i pravo izmjene termina, u slučaju da nije ispunjen minimalni broj prijava ili u slučaju više sile (bolest predavača i sl.), na koje Izvođač nema utjecaja. O promjeni sadržaja ili termina obrazovanja polaznici su na vrijeme obaviješteni, čak i prije početka termina tečaja.

 

REKLAMACIJE, RJEŠAVANJE REKLAMACIJA


Korisnik ima pravo i mogućnost, da pomoću bilo kojih komunikacijskih sredstava, koji su na raspolaganju ili objavljeni na web stranici Housing.hr izrazi svoje pritužbe, reklamacije ili neslaganja u vezi s uslugama koje pruža Housing.


Korisnik može sam izabrati način i sredstvo s kojim će priopćiti reklamaciju ili pritužbu.

Postupak za rješavanje reklamacija odnosno pritužbi, koji Housing.hr preporuča korisnicima je sljedeći:

•  Reklamacije ili pritužbe komuniciraju se preko e-pošte info@housing.hr
•  U roku 8 dana poduzeće Housing d.o.o. dužno je korisniku odgovoriti na njegovu reklamaciju ili pritužbu, ima li na to pravo i kako će se to riješiti. 
•  U roku 45 dana poduzeće Housing d.o.o. će, ako korisnik ima pravo na rješavanje reklamacija i pritužbi, to riješiti, sukladno zakonskim odredbama.

Reklamacije se mogu podnijeti i tijekom trajanja tečaja.

Izvođač sa svim takvim porukama postupa u skladu s korektivno preventivnim mjerama, propisanim internim aktima, prema kojima aktivno surađuje s naručiteljem u razmatranju prenesenog sadržaja.
 

NARUDŽBA


Kupoprodajni ugovor između Housinga i kupca sklopljen je na web stranici Housing.hr u trenutku kada Housing.hr korisniku pošalje prvi e-mail o statusu njegove narudžbe (s naslovom: »Prijava na obrazovanje« ili »Registracija NLT članstva«). Od ovog trenutka, svi uvjeti su postavljeni i vrijede kako za Housing, tako i za kupca. Kao kupac ili pretplatnik smatra se osoba s podacima, koji su navedeni prilikom registracije.


KUPOPRODAJNI UGOVOR (tj. prva elektronička poruka o statusu narudžbe) pohranjen je u elektroničkom obliku na poslužitelju housing.hr.

NLT ugovor se sklapa putem web stranice, putem e-mail adrese info@housing.hr ili putem e-mail adrese zaposlenika u području marketinga u elektroničkom ili papirnatom obliku.

Korisnik, koji bi se, bez dopuštenja svoje tvrtke, prijavio na tečajeve ili bi pokušao sklopiti ugovor unutar NLT sustava, odgovara za štetu i naknadu štete, sukladno važećim zakonskim propisima.


VRSTE PRETPLATNIČKIH PAKETA


U pretplatnički paket NLT - No limit training su uključeni svi tečajevi, koji se održavaju u učionicama obrazovnog centra Housing ili online, osim ako nije drugačije navedeno.

 

Housing omogućuje sljedeće vrste pretplatničkih paketa:

•  Godišnji paket pod nazivom »NLT individualna pretplata«  sadrži godišnje neograničeno obrazovanje za jednog korisnika, u koji nije uključena literatura, parking i prehrana. Pretplata je vezana na ime i prezime korisnika i nije prenosiva.

Godišnji paket pod nazivom »NLT XXS pretplata (do 3 zaposlena)«  sadrži godišnje neograničeno obrazovanje do 3 korisnika, istog poduzeća, u koji nije uključena literatura, parking i prehrana. Pretplata je vezana na ime i prezime korisnika i nije prenosiva.        
    
•  Godišnji paket pod nazivom »NLT XS pretplata (do 5 zaposlenih)«  sadrži godišnje neograničeno obrazovanje do 5 korisnika, istog poduzeća, u koji nije uključena literatura, parking i prehrana. Pretplata je vezana na ime i prezime korisnika i nije prenosiva.        

•  Godišnji paket pod nazivom »NLT S pretplata (do 10 zaposlenih)« sadrži godišnje neograničeno obrazovanje do 10 korisnika, istog poduzeća, u koji nije uključena literatura, parking i prehrana. Pretplata je vezana na ime i prezime korisnika i nije prenosiva. NLT S pretplata sadrži 1 mjesto, u jednom terminu, za jedan tečaj.

•  Godišnji paket pod nazivom »NLT korporativna pretplata (neograničeno)« sadrži godišnje neograničeno obrazovanje za neograničen broj korisnika istog poduzeća, u koji nije uključena literatura, parking i prehrana. Pretplata nije vezana na ime i prezime korisnika. NLT korporativna pretplata sadrži 2 mjesta, u jednom terminu, za jedan tečaj.

 

CIJENE    


Cijene svih tečajeva su objavljene na web stranici www.housing.hr.

Svaki tečaj ima svoju cijenu. Cijena je prikazana u valuti plaćanja kuna, koja je označena sa “KN” i u valuti plaćanja euro, koja je označena s “EUR”, u valuti plaćanja dolar, koja je označena sa “$”. 

Cijene vrijede u trenutku prijave. 

Cijene vrijede u primjeru plaćanja, sa niže navedenim načinima plaćanja, pod gore navedenim uvjetima.

Zadržavamo pravo izmjena, u slučaju pogrešaka, u cijenama, pisanom tekstu i tehničkim opisima, bez prethodne najave. U slučaju takve greške, odgovornost nije na strani naručitelja i on nije dužan prihvatiti drugačije cijene. Izvođač također može odustati od ugovora, u slučaju stvarne pogreške i ne pružiti uslugu naručitelju.

Troškovi tečajeva su izračunani za izvedbu u Housing edukacijskom centru u Zagrebu ili Ljubljani ili online. Ako će se službeni tečajevi održavati na drugim lokacijama, mogu nastati dodatni troškovi pripreme učionice i ostalih tehničkih pomagala.

Moguća je promjena u cijeni literature, sukladno cjeniku naših službenih partnera, ukoliko mijenjaju cijene tijekom izvođenja, na što mi nemamo utjecaja.

Moguća je promjena u cijeni literature, ovisno o deviznom tečaju, na dan narudžbe.


Na web stranici Housing.hr su pri cijenama sljedeće oznake:

•   Za cijene s oznakom »Akcija«, vrijede akcijske cijene, koje imaju posebne uvjete i ograničenja. 
•  Za cijene s oznakom »Ranije prijave«, vrijedi snižena cijena samo za potvrđene prijave na tečaj, do napisanog ograničenog      datuma, koji je objavljen na web stranici Housing.hr. Prijava na tečaj mora biti napravljena preko web stranice Housing.hr ili službeno preko elektronske pošte.  
•   Za cijene s oznakom »Popust«, vrijede akcijske cijene, koje imaju posebne uvjete i ograničenja. 
•  Za cijene s oznakom »Dar«, prilikom prijave na tečaj, Housing uz tečaj također poklanja i dar u različitim vrijednostima
. Dar se ne može zamijeniti za novac. 


LITERATURA I MATERIJALI


Članovi/Članovi NLT-a moraju u nastavi koristiti propisanu literaturu, ukoliko je ona predviđena za obrazovanje. Propisana je literatura službenih kurikuluma proizvođača programske opreme. Za generičko obrazovanje izvođač propisuje obveznu literaturu i izborni dodatni materijal za vježbe i ponavljanje.
 

Svaki polaznik dužan je na edukaciji imati propisanu literaturu, koju dobije prije početka edukacije, putem obavijesti izvođača. Literatura se kupi kod izvođača tečaja, na temelju ispostavljenog računa.
 

Ukoliko NLT član odustane od tečaja manje od 8 dana prije početka tečaja, dužan je podmiriti cjelokupan trošak literature za tečaj na koji se prijavio. Ukoliko kasnije pohađa isti tečaj, nije dužan ponovno kupovati literaturu, osim u slučaju pristupa radnom okruženju ili takozvanim lab-ovima, koji su izravni dodatni trošak i plaćaju se u svakom slučaju.


NAČINI PLAĆANJA


Housing omogućuje sljedeće načine plaćanja:
•    Bankovnom doznakom
 na tekući račun tvrtke Housing d.o.o. prema ponudi/računu koji dobijete na svoju e-mail adresu. 
•    Plaćanjem računa koji dobijete na svoju e-mail adresu. 
•    Plaćanje po završetku tečaja, koje je moguće isključivo za pravne osobe, uz suglasnost izvođača. 
•    Plaćanje je moguće u više rata, ako se stranke međusobno dogovore. 

 

U slučaju otkazivanja narudžbe ili promjene načina plaćanja od strane korisnika, isti je dužan obavijestiti izvođača na info@housing.hr. 


RASKID PRETPLATE


Kupac nema pravo odustati od ugovora, bez plaćanja svojih obaveza do isteka ugovorenog razdoblja, od godinu dana. Po otplati obveza može raskinuti pretplatu tako da, nakon registracije na housing.hr, sa svojom e-mail adresom i lozinkom, u svom profilu odabere karticu »NLT Izvještaji«, označi da se slaže s općim uvjetima odjave i zatim pritisne tipku »Odjava iz NLT članstva«. Prekid pretplate ne znači automatsko brisanje svih osobnih podataka. Za brisanje svih osobnih podataka potrebno je to komunicirati na e-mail adresu info@housing.hr. Drugih troškova član nema, odnosno ne prima dodatne ugovorne kazne, osim obveze plaćanja ove razlike do isteka ugovora.


Osim samostalnog otkazivanja pretplate putem web stranice, kupac ima pravo podnijeti nedvosmislen zahtjev za otkazivanjem pretplate i putem elektroničke pošte s kojom je sklopio ugovor ili potpisao izjavu (ako je zahtjev poslan s druge e-mail adrese) na e-mail adresu info@housing.hr.


Nakon godinu dana provedbe ugovora, naručitelj dobiva godišnje izvješće o izvedbi NLT obrazovanja za svoje zaposlenike, koji su članovi NLT sustava. Po dogovoru moguća su i međuizvješća.

 

IZDAVANJE RAČUNA


Nakon plaćanja usluge ili predračuna/ponude, Housing kupcu šalje račun u Adobe reader (.pdf) formatu na e-mail adresu kupca, odn. Housing kupcu šalje račun nakon izvedene usluge.


Račun sadrži raščlanjenu cijenu, porez na dodanu vrijednost i sve troškove vezane uz kupnju te obavijest o pravu na odustanak od ugovora. Kupac je dužan prije narudžbe provjeriti točnost podataka. Naknadno izrečene primjedbe na ispravnost izdanih računa ne uzimamo u obzir.

 

ODOBRENJE OBVEZE I NEPLAĆANJE


U slučaju nepodmirene obveze od strane klijenta, mogu mu se naplatiti dodatni troškovi opomene i zatezne kamate, sukladno važećim zakonskim propisima.

Kupac je dužan provjeriti da li je zaprimio Housing račun putem e-maila te u svim njegovim mapama. Također dužnost klijenta je da nas obavijesti o svim greškama na računu putem e-maila info@housing.hr. Kupac je dužan podmiriti svoje obveze za koje je zaključio valjanu narudžbu odnosno ugovor.

 

PRUŽANJE USLUGA ZAPOSLENICIMA PO NARUDŽBI PRAVNE OSOBE       

Tvrtka s prijavom zaposlenika, koja se može izvršiti online ili u obliku narudžbe i poslanog popisa u Excelu ili drugom formatu datoteke, pristaje odnosno potvrđuje da ima sve uređene odnose vezane uz prijenos podataka o zaposlenicima, sukladno zakonu.
 

OGRANIČENJE, PREKID ILI UKIDANJE PRISTUPA USLUGAMA


Housing može privremeno ograničiti ili prekinuti pristup svojim uslugama, ako je potrebna dogradnja ili nadogradnja sustava, ažuriranje, održavanje ili druge aktivnosti. To može učiniti i ako je došlo do kvara u radu, neispravnosti, ili nedjelovanja zbog više sile.


Vezano uz prekid, ograničenja i druge aktivnosti, koje su vezane uz prethodni stavak, Housing će obavijestiti korisnike putem komunikacijskih sredstava, koje inače koristi za komunikaciju s korisnicima.


Ograničenje ili prekid pristupa može trajati sve dok se obavljaju potrebni radovi ili isprave greške ili kvarovi.

Housing ima pravo na djelomično ili potpuno ograničenje pristupa uslugama, trajno ili privremeno isključivanje korisnika u sljedećim slučajevima:
•    Ako korisnik nije platio obvezu.
•    Ako korisnik krši Opće uvjete, zakonske propise ili ne ispunjava druge obveze vezane uz korištenje Housing usluga.

 

Prije provedbe mjere ograničenja ili prekida, Housing šalje poruku korisniku o utvrđenim prekršajima i traži korisnika da u roku od tri (3) dana, od primitka obavijesti, prekine ili ispravi prekršaje, u protivnom će protiv njega poduzeti odgovarajuće mjere. Ako korisnik ne zaustavi ili ne riješi prekršaje u roku od tri (3) dana od slanja poruke, Housing može privremeno ili trajno ograničiti pristup poslu ili svim uslugama ili privremeno ili trajno isključiti korisnika iz Housing sustava.


Housing može poduzeti gore navedene mjere, bez prethodne najave, ako povreda predstavlja neposrednu i ozbiljnu prijetnju ili uzrokuje štetu.

 


POSLOVNA TAJNA

Opći uvjeti, svi prilozi, popisi, opisi, upute, propisi i dokumentacija, koju razmijenjuju naručitelj i izvođač imaju oznaku poslovne tajne između izvođača i naručitelja.

Izvođač i naručitelj će prilikom korištenja i obrade podataka voditi računa o hrvatskom i europskom zakonodavstvu u području elektroničke trgovine, zaštite podataka, zaštite osobnih podataka i drugih zakona vezanih uz prijenos i korištenje podataka naručitelja i izvođača.

Ovlaštene osobe i drugi radnici, koji imaju pristup do podataka i dokumentacije, koja se smatra poslovnom tajnom, ni u kojem slučaju, ne smiju, bez izričitog dopuštenja ovlaštene osobe, o toj dokumentaciji govoriti ili obavještavati druge osobe, razne osobe, koje  moraju biti s njom upoznate, po službenoj dužnosti, ili osobe, koje su ovlaštene za to po propisima.

Poslovnu tajnu naručitelja moraju čuvati također radnici izvođača i druge osobe, koje će izvođač uključiti u izvođenje radova na temelju ovog ugovora, ako su znali ili ako su, s obzirom na prirodu podataka, trebali znati da su podaci poslovna tajna, bez obzira na to kako su se upoznali s njima. Izvođač se obvezuje, da će svoje radnike i druge osobe, uključene u izvođenje radova iz ovog ugovora, obvezati na čuvanje poslovnih tajni.

Poslovnom tajnom također se smatraju informacije, za koje je očito, da će nastati znatna šteta, ako za njih sazna neovlaštena osoba.

 

UPRAVLJANJE PODACIMA

Housing može prikupljati, pohranjivati, koristiti, prilagoditi, mijenjati, blokirati ili na drugi način obrađivati sve podatke, koje mu korisnici dostave u okviru suradnje, ili ih dobije, ili ih sam stvori te su u skladu s važećim propisima i potrebni su za sljedeće aktivnosti:

•    za sklapanje, provedbu, praćenje i raskid odnosa s korisnikom, 
•    za provedbu ili ispunjavanje obveza Housinga prema korisniku,
•    za naplatu usluga,
•    za naplaćivanje usluga drugih ponuditelja ili partnera, 
•    za rješavanje reklamacija, tehničkih poteškoća ili otkrivanje zlouporaba,
•    za provođenje internih analiza i radnji, 
•   provođenje marketinških istraživanja, prepoznavanje navika, davanje i prilagođavanje ponuda, profiliranje kupaca, segmentiranje i kontaktiranje korisnika te provođenje drugih tržišnih i poslovnih analiza usmjerenih na poboljšanje ponude,                
•    pružanje drugih komunikacijskih usluga,
•   obavještavanje o komercijalnim akcijama i novostima u ponudi i ikakvim drugim svrhama u skladu s Općim uvjetima poslovanja, ili drugim posebnim dogovorima s korisnicima, o kojima su korisnici obaviješteni i izričito ili razumno su pristali na njih ili su u skladu s važećim propisima. 
 

Housing stječe, pohranjuje, koristi, prilagođava, mijenja, blokira ili na drugi način obrađuje osobne podatke u skladu s odredbama, koje uređuju zaštitu osobnih podataka.

Housing prikuplja korisničke podatke:
•  podatke o provjeri identiteta - ime i prezime, adresa stalnog ili privremenog prebivališta, broj mobitela, e-mail, porezni broj, podatke o preverjanju istovetnosti 
•  podatke o prihodima, koje dobije ili ostvari u okviru izvođenja obrazovnih usluga,
• podatke
 koji su mu potrebni u svrhu oglašavanja, predstavljanja i marketinga obrazovnih usluga i pružanja usluga s dodanom vrijednošću; 
•  podatke u vezi s drugom poslovnom suradnjom, koje dobije s obzirom na korisnike. 

Zbog nesmetanog pružanja usluga, korisnik ovlašćuje Housing, da bilo gdje, posebno kod državnog tijela, institucije, poslodavca i banke, provjeri istinitost podataka, koje je korisnik naveo pri registraciji. Housing koristi podatke samo u svrhu vlastitog poslovanja i pružanja obrazovnih usluga.

Housing ima pravo obrađivati korisničke podatke tijekom cijelog razdoblja, u kojem su mu potrebni za izvođenje usluga, osim u primjerima podataka, u kojima je u skladu s važećim propisima izričito predviđeno drugačije.


Housing smije, bez obzira na prvotnu svrhu prikupljanja, obrađivati osobne podatke u povijesne, statističke i znanstveno-istraživačke svrhe, a korisnik je suglasan, da se podaci u takve svrhe mogu obrađivati ili prenositi bez anonimiziranja u skladu s važećim propisima.


Prilikom pristupa korisnika web stranici Housing.hr i MojeZnanje.eu, web ili mobilnim aplikacijama i portalima kojima upravlja Housing, Housing može za sve namjene pružanja usluga za korisnika, na tvrdi disk, memoriju ili drugi medij za pohranu uređaja odnosno terminala s kojeg pristupa, u obliku kolačića ili na vlastite poslužitelje, u obliku zapisnika događaja (t.i. log file), pohraniti određene podatke.

Housing može i nakon prestanka pružanja usluga obrazovanja korisniku, obrađivati ​​podatke korisnika, koje mu je priopćio u okviru ovog odnosa i koje je sam pribavio, može ih obrađivati sadržajno i na određeno vrijeme te u skladu s gore navedenim svrhama za koje ih obrađuje, ako je takva obrada podataka primjerena i nužna za postizanje tih svrha, ali u svakom slučaju najkasnije do opoziva dane suglasnosti korisnika.


Korisnik ima pravo pregleda, prijepisa, kopiranja, dopune, ispravka, blokiranja i brisanja osobnih podataka, koji se na njega odnose (u sukladu s Zakonom o zaštiti osobnih podataka), pravo ne vrijedi u slučaju ograničenja tog prava, ako je tako određeno važećim propisima.

U slučaju, kada je za bilo kakvo prikupljanje, pohranjivanje ili obradu osobnih podataka, zbog važećih propisa ili s drugog pravnog naslova, potrebna suglasnost korisnika, Housing može te podatke obrađivati ​​samo uz prethodnu suglasnost korisnika. Povlačenjem suglasnosti od strane korisnika odmah se prekida obrada podataka, za koju je potrebna suglasnost.

 

ZAŠTITA PODATAKA


Housing obrađuje osobne podatke korisnika na temelju zakona i/ili na temelju dobrovoljnog pristanka korisnika.

Housing će podatke o korisnicima, koje prikuplja na temelju zakona, obrađivati ​​u skladu s propisima, koji uređuju zaštitu osobnih podataka i u skladu s drugim propisima o obradi osobnih podataka za sve vrste obrade i pohrane podataka.

Housing može provjeriti točnost dostavljenih osobnih podataka uvidom u osobni dokument ili drugu odgovarajuću javnu ispravu pojedinca, na kojeg se odnose. Korisnik ima pravo uvida, prijepisa, kopiranja, dopune, ispravka, blokiranja i brisanja osobnih podataka, koji se odnose na njega.

Naručitelj, koji je pravna osoba, poduzetnik ili druga organizacija, koja u svoje ime sklopi pretplatnički odnos ili izvrši narudžbu, dužna je prilikom sklapanja pretplatničkog odnosa s Housingom ili potvrde narudžbe, obavijestiti sve pojedince, koji na temelju takvog ugovora između Housinga i pravne osobe koriste usluge te ih obavijestiti za koje svrhe će Housing i njegovi ugovorni izvršitelji obrađivati ​​njihove osobne podatke.

Organizacija, koja je s Housingom sklopila ugovor za izvođenje Housing usluga, dužna je dati sve potrebne suglasnosti pojedinaca, koji kod nje koriste usluge i koje Housing treba za obrađivanje osobnih podataka pri izvršenju ugovora ili narudžbe. Organizacija je tako dužna osigurati suglasnost pojedinca, koji kod naručitelja koristi usluge, za slanje nekih osobnih podataka pojedinca u organizaciji, obradu podataka o prometu te koja je potrebna za pružanje dodatnih usluga te sve druge potrebne suglasnosti.


Ako pojedinac koji koristi Housing usluge u organizaciji, ne pristane na obradu osobnih podataka, čija je obrada nužna za izvršenje ugovora između Housinga i te organizacije, Housing neće ispuniti svoje ugovorne obveze u odnosu prema tom pojedincu. Ako pojedinac, koji koristi Housing usluge u organizaciji, ne pristane na obradu svojih osobnih podataka, bez kojih Housing još uvijek može ispuniti svoje ugovorne obveze, Housing neće obrađivati njegove podatke, već će i dalje ispunjavati svoje ugovorne obveze kako su definirane u ugovoru.


Organizacija, koja je naručitelj Housing usluga, pruža uvid u sve suglasnosti pojedinaca, koje Housing treba za obradu osobnih podataka.

Housing s namjerom zaštite podataka poduzima odgovarajuće mjere i koristi metode i sredstva koja osiguravaju zaštitu podataka.


ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA U SKLADU SA GDPR ZAKONODAVSTVOM


Kako bi se poboljšalo korisničko iskustvo i osobni pristup korisniku, kod pojedinog polaznika, tvrtka mora prikupiti određene podatke. Poduzeće Housing vjeruje u individualni pristup svakom korisniku, stoga s prikupljenim podacima predlaže tečajeve, koji odgovaraju profilu pojedinca, na temelju njegovih želja i sudjelovanja u prethodnim edukacijama.


S namjerom pružanja usluga u poduzeću Housing osobni podaci klijenta mogu se proslijediti i verificiranim ugovornim izvršiteljima, čiji popis se nalazi na poveznici. Osobni podatci će biti posredovani ugovornim izvršiteljima u minimalnom opsegu potrebnom za pružanje usluga.


Rok čuvanja: Vaše osobne podatke čuvat ćemo do ispunjenja svrhe, za koju su bili posredovani ili do opoziva vašeg pristanka.


Suglasnost se može opozvati, u bilo kojem trenutku, tako da se o tome obavijesti izvršitelja obrade osobnih podataka. Povlačenje suglasnosti ne utječe na zakonitost obrade, provedene u skladu s privolom prije povlačenja.


Fizička osoba, na koju se odnose osobni podaci, ima pravo na pristup, ispravak, zaborav, brisanje (pravo na zaborav), ograničenja obrade, prenosivost osobnih podataka i na prigovor na obradu, koja se temelji na točkama e) ili f) 1. stavka 6. člana Opće uredbe o zaštiti podataka (General Data Protection Regulation, »GDPR«) ili se koristi za svrhu izravnog marketinga. Gore navedena prava nisu apsolutna i ograničena su s važećim zakonodavstvom. 


Gore navedena prava mogu se ostvariti na mail adresi: info@housing.hr.

Klijent ili polaznik može u bilo kojem trenutku dobiti sve podatke, koje o njemu čuvamo ili zatražiti njihovo brisanje. To može učiniti slanjem e-maila na e-mail adresu info@housing.hr. Podaci će biti poslani besplatno u roku od 30 dana. U slučaju brisanja podataka, poduzeće Housing briše sve podatke o klijentima.
 

Za učinkovito obavljanje usluga poduzeće Housing treba sljedeće podatke:

1. ime i prezime,
2. adresu e-pošte,
3. fizičku adresu zbog izdavanja računa,
4. IP broj (zbog sprječavanja zlouporabe),
5. telefonski broj,
6. naziv paketa ili tečaja, koji je klijent kupio,
7. nazive tečajeva, koje je klijent posjećivao.

 

Obavijesti, koje će klijent primiti s naše web stranice:

1. Obavijesti o nadolazećim tečajevima,
2. Obavijesti o dodatnim uslugama i ponudama, 
3. Zavrnjenih plačil   Odbijena plaćanja,
4. Obavijesti o isteku razdoblja pretplate. 
5. Ostale obavijesti povezane s Housingom i partnerskim ponudama. 

 

Odjava s mailing liste i slanja SMS-a moguća je u bilo kojem trenutku:

1. klikom na odjava s vijesti u dijelu e-maila (odnosi se na slanje e-pošte), 
2. odgovaranjem na SMS, poslan s naše strane, sa ključnom riječi STOP, 
3. slanjem e-maila na info@housing.hr, u kojem klijent napiše s kojih komunikacijskih kanala se odjavljuje (SMS ili e-mail obavijesti).

 


Zagreb, prosinac 2022.